۱۳۹۰ خرداد ۱۵, یکشنبه

گزارش هفته اول امتحانات

« به نام خدا »


به : مدیریت محترم مدارس ج .ا .ایران در کویته

از : مجتمع آموزشی توحید

موضوع : گزارش برگزاری امتحانات خرداد ماه در هفته اول





مدیریت محترم مدارس ج .ا .ایران در کویته جناب حاج آقای کاظمی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتان و آرزوی توفیقات روز افزون الهی در سایه عنایات حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه بدینوسیله گزارش برگزاری امتحانات خرداد ماه در هفته اول امتحانات را به اطلاع می رساند .

در پی دریافت برنامه امتحانات نوبت دوم و مشخص شدن ابلاغ های همکاران در حوزه سوم نهایی ، ابلاغ همکاران مجتمع توحید جهت برگزاری امتحانات داخلی نیز مشخص و به ایشان تحویل گردید که به شرح ذیل اعلام می گردد :

رئیس حوزه: سید علی احمد موسوی

منشی حوزه: مجتبی ایوبی

مراقبین حوزه: فاطمه نگاهی ، منصوره یاوری ، محمد علی کریمی ، دبیر حسین حسینی ، عیوض علی محبی ، حسن پیمان ، تاج محمد برهانی و احسان اله محمدی .

خدمتگزاران : شوکت علی جعفری و محمد علی محمدی

با توجه به تقسیم زمانی امتحانات در پایه های مختلف ، فضای های امتحانی نیز در سه اتاق در نظر گرفته شده مرتب گردید .

جلسه شورای دبیران در خصوص مسایل مربوط به برگزاری ، تصحیح اوراق و ثبت لیست ها در هفته قبل از امتحانات برگزار شد . در همین رابطه جلسه ای با خدمتگزاران مجتمع نیز ترتیب داده شد و مسایل مورد نظر به ایشان ابلاغ گردید .

• یکشنبه 1/3/90 اولین روز برگزاری امتحانات .

در این روز همکاران محترم 20 دقیقه قبل از برگزاری جلسات در محل آموزشگاه حضور یافتند و جلسات با نظم خاص خود برگزار گرید و به حمد الهی مشکل خاصی پیش نیامد .

مدیریت محترم مدارس ، جناب حاج آقای کاظمی در روز اول امتحانات از حوزه های مختلف بازدید بعمل آوردند و توصیه ها و راهنماییهای لازم را یاد آور شدند .

جناب حاج آقای صادقیان ناظر محترم حوزه های توحید و خدیجه کبری سلام ا... علیها نیز از نحوه ی اجرا و برگزاری امتحانات بازدید به عمل آوردند.

• دوشنبه 2/3/90 رئیس حوزه جهت تحویل اوراق امتحانی برگزار شده به آموزگاران و دبیران محترم حاضر شدند ، تا در اسرع وقت اوراق امتحانی تصحیح گردد . در ضمن معاونت محترم جناب حاج آقای فرزاد از حوزه های تصحیح و نحوه ی عملکرد همکاران در تصحیح نظارت به عمل آوردند و در پایان توصیه های لازم را برای مسئول حوزه و دبیران یاد آور شدند .

• ه شنبه 3/3/90 امتحانات املاء پایه ابتدایی ، شیمی اول و دوم متوسطه و ریاضی سوم راهنمایی با حضور تمام عوامل اجرایی برگزار گردید .

• چهار شنبه 4/3/90 منشی حوزه در مدرسه حضور یافتند تا همکاران اوراق امتحانی برگزار شده را تصحیح نمایند . در این روز معاونت محترم جناب حاج آقای فرزاد و ناظر محترم آقای مرادی در مدرسه حضور یافتند تا مشکلات برگه امتحانی شیمی اول و دوم متوسطه را بررسی نمایند و به اطلاع همکاران برسانند .

• پنج شنبه 5/3/90 امتحانات بنویسیم پایه ابتدایی ، املا و انشاء سوم راهنمایی و فیزیک اول و دوم متوسطه با حضور تمامی عوامل اجرایی بر گزار شد .

در پایان گزارش هفته اول برگزاری امتحانت خرداد ماه از تمامی مسئولین و همکاران قدر دانی نموده و آرزوی موفقیت برای ایشان را از درگاه ایزد منان داریم .



با تشکر

سید علیرضا موسوی

سرپرست مجتمع آموزشی توحید