۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

'گزارش برگزاری امتحانات خردادماه 1389

باسمه تعالی




خرداد بوی درس و امتحان می دهد. بوی به بار نشستن میوه ی سعی تلاش یک ساله دانش آموزان. همه پر اضطرابند که چه خواهد شد و نتیجه این امتحانات چگونه خواهد بود و از آن ها بیشتر معلمانی که یک سال تمام شمع وجودشان در افروختن استعداد های بالقوه ی دانش آموزان سوخت تا اینک به نظاره نتیجه آن سعی و تلاش بنشینند.

امتحانات پایانی مجتمع آموزشی توحید در روز شنبه اول خرداد 89 با حضور تمامی عوامل اجرایی امتحانات داخلی در فضایی پر آرامش و منقوش به کلمات ناب حضرت امیر المومنین علی علیه السلام  برگزار گردید. دانش آموزان تمامی پایه ها در وقت مقرر خود در حوزه های امتحانی حضور یافته و امتحانات با برنامه ریزی قبلی با نظم و ترتیب خاص خود برگزار شد.
ابتدای هر جلسه امتحان پس از قرائت آیاتی از کلام پاک الهی و یاد نام آرامش ده خداوند با حضور رئیس حوزه آقای مجتبی ایوبی و منشی خانم فاطمه نگاهی و ناظر امتحانات حاج آقای سید مجید نوربخش برگزار شد.
لازم به ذکر است که جناب حاج آقای کاظمی مدیریت محترم مدارس جمهوری اسلامی ایران در کویته در تاریخ 9 و 10 خرداد در جلسات حضور یافته و ضمن تشکر از عوامل اجرایی امتحانات  داخلی مجتمع توحید تاکیدات لازم را جهت هر چه بهتر نمودن فضای امتحانی برای دانش آموزان بیان کردند و همچنین بازدید کلی و دقیق از صورت جلسات امتحانی برگزار شده و اوراق امتحانی تصحیح شده در پایه های مختلف داشتند.
در پایان کمال تشکر و امتنان را از جناب ایشان و تمامی مسئولان مربوطه در برگزاری امتحانات پایانی خرداد ماه 89 داریم.